Dodávaný manuál s Micro Magic 2014.CV2
Pokyny pro montáž
Namontujte stojan lodi tím, že připevníte přední část podložka (část 1), zadní opěra (část 2) a boční panely (část 3); dbejte na lepení kloubů bezpečněP. a on dokončil tandw hent on lepidlo je suché a aplikujte samolepící pásku (část 4) na kontaktní plochy (nezobrazené na fotografii). Páska se vyhnula tomu, aby se vymačkala.
Namontujte zámek kýlu / stožáru (část 5). DŮLEŽITÉ: nedodržujte vnější oblouk podtlakové tváření při lepení dílů spolu. Je to vnitřní prostor, který přijímá kýl, který je důležitý: na stranách musí být přesně parallelo, therwiset on keelw špatně fit správně ater.
Podpěra stožáru (tp art6) na každém z nich boční kýl / stěžně ocketo v spodní straně, t polohou polokruhového pohonu.
Spojte dvě podpěry upevnění servopohonu (část 7) a nastavte štěrbinu pro zásuvku kýlu / stožáru tak že podpěry jsou snadno posuvné zásuvka. Slepte tuto sestavu na kýl / stožár zásuvka, zarovnaná přesně podle obrázku; rozměry jsou uvedeny v plánu. POZNÁMKA: jeden z nosičů má hlubší slot pro zásuvku keel / stožáru; tento Oart by měl směřovat dolů.
Lepidlo zkompletujte do trupu (část 8), je třeba přesně polohovat. pply podložka UHU akrylita v kulatém podkladu, o Zajistěte, aby socketi byly zcela odolné.
Pískněte výztuhy příďů (tp art9), dokud to není jednoduché a pohodlné uložení ve špičce luku. Lepidlo posílení měřených míst ekurelyu singU HU akrylit. POZNÁMKA: Dbejte na to, aby byla výztuž umístěna Přesněji, musí být střední část (část 2 5) odpočinku na to později.
Přilepte jednu výztuž kormidla (p art 10) přes otvor pro kormidlo.
Gluet je dvěma výztužami pro plachetové servo (část 12) a výztuh nebo servomotor výložníku (část ’13) na spodní straně servopohonu (část 11). Nastavte otvor pro zásuvku kýlu / stožáru tak že je naplněný tak, aby ho překrýval, aniž by to bylo komprese zásuvky. POZNÁMKA: servopohon bez otevření servopohonu byste měli použít, pokud jste zamýšlejte instalovat plachetové servo jiné, než specifikované. Vytvoření obrysu servomotoru otevření a vyříznutí pomocí otvoru pro výložník, který se bude shodovat se středovou čárou trupu.
Celá hromadná výztuž bude nyní lepené pod palubou (část 14). Zkuste kokpit přepážka (část1 5), uzamykatelný zámek, se pohodlně zapadá do kanálu v balíčku. Lepidlo přepážka na místě trvale, když jste spokojeně. Zajistěte dvě výztuže (články 17 + 1B) na desku servomotorů kormidla (část 16) a vložte sestava desky kormidla v kokpitu rozkrojení pokryté ossn otf it, djustt on sloti n přepážku podle potřeby. Zlepte desku trvale na přepážku, je-li ve fit opravit. POZNÁMKA: Polokruhový uzávěr by měl odpočívat pohodlně na palubě (kokpitu) l.f tam je mezera, je to špatně s akrylem UHU.
Lepidlo druhého posilovače křidélka (tp 10) přes otvor pro kormidlo.
Přilepte centrální přepážku (část 19) do výklenku v canopyo peningC. heckt hatt he bulkheadis centrálně a v pravoúhlém úhlu k povrchu paluba.
Přiložte dvě dolní výztuhy (část 20) k palubě.
Přilepte čtyři výztuhy západky (část 21) ve spodní části, proplachujte s vybráním v otevření. Pozice je zobrazena v plánu, ale můžete změnit polohu, kterou chcete.T IP: značka poloha výztuže na vnější straně f palubu s použitím plstěného hrotu pozdější slepice jste přizpůsobili, že se zvedá (část 47), protože jejich upevňovací šrouby musí být namontovány do reinforcementsN. OTE: baldachýn (část 55) je navržen takovým způsobem, aby se neudržel bezpečně jeho uložením do paluby. Nicméně pro soutěžící nebo drsné plachtění vždy vám doporučujeme nainstalovat dodatečný počet nopylů.
Gluetujte zadní výztuhy (tp arI22) na palubu, udržování centrální. Nalepte zadní stranu výztuhy (část 23) k palubě. DŮLEŽITÉ: Nezapomeňte zachovat hodnotu 3 mm mezera mezi částmi překližky a palubou kanál, a trup by měl být v tomto prostoru spojen (viz foto). Pípněte palubu zpátky do roviny s wooo.
Pískněte jeden konec centrálního nosníku (díl25) tak, aby odpovídal tvaru luku, vysekněte jej na délku 2,10 mm, a přilepte jej na deck.I MPORTANTe: nsuret hatt oblékl oes notf oult keel / masts ocket; končí před tímto.
Otvory pro otvory nebo objímky M2 (část 24) mohou být nyní vyvrtány; polohy jsou označeny značkami na palubě. Vyvrtejte 2 mm háček – každý značený bod, cvakněte na palubu a výztuhu tggether. Nyní opatrně otevřete otvory ze spodní strany pomocí vrtáku o průměru 4,2 mm, jen řezáním dřevo tak, aby se do nich vejdou cylindrické částice M2 (část 24). V zajetí může nyní stiskněte do dřeva. TIP: kleště na vodní čerpadlo jsou pro to velmi dobré, ale nezapomeňte chránit ABS palubu s kusem f scrapw ood, o therwiset že serrationso plierj aws bude znamenat ABS. Zajistit zaujmout s kapkou tenké kyanofy, která se aplikuje na filmy UHU akrylat, takže se nemohou ospravedlnit pracovat volně. DŮLEŽITÉ: dbejte na to, aby nedošlo k přetečení lepidla do závitového otvoru matic. UPOZORNĚNÍ: Pokud jste utrpěli náhodou, že jste se dostali na palubu, můžete nalepit čtyři podložky 7 A I 2.1 @ mm (dodáváno) nahoře, neboť se jedná o nadměrné množství.
Dalším krokem je odříznutí štěrbiny v balíčku pro upevnění kýlu: délka je označena dvěma vyznačené otisky. Tloušťka zářezů je mezi 2,5 mm a 3 mm wide.T IP: drill2 .5 mm na vyznačených bodech a poté spusťte slot ostrý nůž mezi dvěma otvory, pracující jako přesně to můžete. Slot by měl být pouze oříznuta na konečnou velikost, pokud má paluba a trup konečně.
Paluba může být nyní přilepena k trupu: první krok je zkontrolovat, zda jsou obě části dobře přiléhající společně, ne, upravte je opatrně, dokud nejsou hej přesně podle HU plus (e.9.OrderN o. 962) na výztuž luku (část 9) a střed nosník (část 25), kde se součásti setkávají. Nyní použijte spousta UHU plastů se specializuje na okraj paluby – vynechání zadní části – a připojte se k těmto dílům bez zpoždění. DŮLEŽITÉ: Zajistěte, aby ani trup ani paluba není narušena, když jsou díly spojeny. Trup a palubu držte spolu lepidlem pásku nebo pryžových pásů, zatímco lepidlo ztuhne. Nicméně, neměli byste mít větší zájem o trup bude to zkreslovat. Lleje, aby lepidlo vytvrdilo úplně, h en aplikujte malý UHU plast spezial podél kloubu očištěním a vyprázdněním.
Aplikujte vysokou viskozitu (yt hick) c yanoakrylát gluet o ungluedg ap na stern.T IP: movet he vzájemně vůči sobě navzájem přesvědčovat lepidlo, aby se dostalo do kloubu. S páskou sterna reat ogetherw hilet he cyanoi s kalení.
Zadní část může být nyní broušena plochým: alternativně můžete vyčnívat z trupu mírně nad palubou.
V tomto okamžiku musíte zkontrolovat spojení trupu a paluby úniky „může být nutné spouštět více kyano podél spojit se se zbývajícími zbývajícími aps.
Paluba může být nyní vyztužena a přilepená přepážka (část 19) do zásuvky kýlu / stožáru (část 5).
Kormidlový pouzdro (část 26) je v trupu přilepeno; může být nutné mírně oříznout otvor. Umístěte kormidlový kruh v trupu, jak je znázorněno na plánu, a lepidlo je na místě pomocí myšlení kyano, tvořící úzké filety lepidla kolem křoviny v horní a spodní části. Umožněte, aby lepidlo vytvrdilo úplně, h písek zpět spodní strana ushw to hull.l t je důležitý na – mezera mezi kormidlem (část 27) a Povrchy houslí jsou možná jako mezera není ani vyrovnaný, může být nutné oříznout horní okraj čepel kormidla, aby odpovídal šachu trupu.
Nastavte servomotor kormidla (část 28) do středu od vysílače, výstupní rameno (část 29) a nainstalujte servo na desku servopohonu pomocí zadržení posádky.
Namontujte oje (část 30) z plastové páky, kleštinu a šroub M3. Namontujte sestavu oje na kormidlech hafta nd tightent he holdings posádky.
Vyvrtejte otvory pro drát (část 31) v polohách ukázaný, řez dvěma délkami 15 mm od hada vevnitř leevep rovideda, a lepidlo je v dírách v trupu pomocí yano.I MPORTANTe: nsuret klobouk vodítka jsou úhlově nebo rovnoběžně, jsou to kabely mít správnou délku, pokud je to možné pozdější fázi.
Vyvrtejte dvě otvory o průměru 4 mm v krytu plachty quides (část 3 2), a to v pozicích, které se nacházejí v plánu.Projděte listy do otvorů
Namontujte do paluby dvě posádky plnicí hlavy (část 3 3) v pozicích, které se nacházejí v plánu, 0,5 mm mezi palubou a šroubovými hlavamiT. tento šroub použijte později, zajistěte jeho výložník a kryty.
Odstraňte prstencový šroub (část 34) od konce šroubu předpínače bez zářezu; pouze tento jeden konec obsahuje pravý závit M2. Namontujte podložku (část 35) na každém kroužku a zašroubujte je do M2 matice v palubě. DŮLEŽITÉ: dbejte na to posunutím šroubů do matice, jinak oni se ocitnou omega drifti nsidet on trupu.
Namontujte servo pro plachtu (část 36), servo výložníku (část 37) a spínač (část 38) v servopohonu (část ’11) pomocí přídržných šroubů dodaných s serva. Zkraťte výstupní rameno servozesilovače
jak je uvedeno v plánu. Našroubujte páčku pro nastavení plachty (část 39) na výstupní rameno (část 29) pomocí čtyř posádky plné hlavy (část 33). Písejte zpět body šroubů tak, aby skončily v rovině s spodní strana plachetnice settinol někdy.
Namontujte řemenice (část 40) a zajistěte, aby se řemenice volně otáčely. může být nutné odstranit písek hrubé hrany z injektážních můstků OTE: zábradlí s kladkovými koly jsou vyrobeny ze speciálního tření plasty. Posádka dokončeného uličky zablokuje servomechanismus vždy použití posádky s plnicí hlavou (část 33). Všimněte si, že plochá deska řemenic musí ležet na páce. POZNÁMKA: kladky řemenice by měly být upevněny na místě; neměly by se otáčet s řemenicemi.
Závitový plech (část 42) zasuňte vodítko listu do trupu zvenku. Spusťte list za pravé ruce ide ze zásuvky kýlu / stožáru, aby se zajistilo, že se k němu připevní roletový servo.T IP: zajistěte uzel s kapkou kyano.T IP: plechová deska se snadno otevře trupu, když budete pokračovat v práci na trupu, takže kleště párátko nebo podobně jako exponovaný konec tomu zabráníte. UPOZORNĚNÍ: Pokud nepoužíváte servopohon výložníku, který je spojen s koncem výložníku na zadní straně upevňovací otvor pro servomotor výložníku.
Nasaďte desku servomotoru na držák servozesilovače insidet he hullu singt wo fillister-heasdc rews (část 4 1) a dvě podložky (část 43) (v zájmu srozumitelnosti obrázek ukazuje trup bez montáže paluby).
Drilla ‚1,5 m m A levé kormidlo ervo, a spojte konec hlavního plachty (část 44) s iI permanentlyR. Nechal se list, který měl zabalit a to, co se dělo.
Spojte dva řídící kabely kormidla (část 45) s kormidlovým servo výstupním ramenem a zašroubujte je vodítka kabelů. Projděte kabely řízení Tillera nebyla vystavena napětí (rp art.46) způsoby připojení napínacích zařízení uvedených na olan. Ujistěte se, že obě předpínače jsou v poloze přibližná podobnost.
Upevněte čtyři šroubováky (část 47) na jednom místě fillister-heasdc rew (část 3 3) each.I MPORTANT: nsuret hat turnbucklesa přiléhající k kaneli n palubu v otevřené poloze.
Namontujte kýl (část 48) do zásuvky kýlu / stožáru pomocí vhodných daptorů (část 49). Ořízněte slot postupně se zde nacházejí prostory nebo záchytné kýly posazené ve všech třech poloháchT. IP: můžete mít písek zašroubujte jazyk kýlu a adaptéry tak, aby se vešly do zásuvky kýlu a stožáru. POZNÁMKA: kýl je vždy spojen s adaptéry, které umožňují umístění kýlu A. daptor (B) v pořádku se kývl směrem k lučišti; adaptér (H) je umístěn na zadní straně a na obou adaptérech (M) se používají k získání centrální polohy kýlu.
Kulový ballastb ulb (část 50) je odlévání písku, protože tento povrch není hladký, a může obsahovat stopy písku. Toto musí být odloženo před tím, než je žárovka nalepena na kýl. DŮLEŽITÉ: olovo je toxické. Vždy používejte rukavice, které manipulují s materiálem, a proto je třeba pečlivě vyčistit kovové částice a piliny okamžitě a okamžitě je likvidujte. Nesmí být pohlcován člověkem ani zvířetem! Připevněte kýl k trupu v centrální poloze, pokud ho umístíte do stojanu, waterlineN. Držte ho, aby se dostal do spodní části kýlu: Ballastb ulbs houldl ie paralletlo vodorovně nebo mírně nakloněná směrem nahoru k luči. DŮLEŽITÉ: nesmí být zavěšeno.
Když jste získali jeho pozici, vyložte žárovku do kýlu za použití HUa krystalu s tlustou hmotou vyčistěte dva záchytné úchyty 1,5 mm (část 5 1) z dodaného ocelového drátu a předat je keelb ulba ndt he keelto retaini t. Pokud si nepřejete používat kordové žárovky, vy měl by kýl dokončit následujícím postupem: natočte povrch žárovky rovnoměrně, hladce a symetrické je možné a zaplnit všechny zbývající části (e.9 pomocí příkazu č. 924). Naplňte plnič zpět když je těžké. POZNÁMKA: čím je hladší výstřih kýlovou žárovku, snižuje odolnost vůči vodě: isfulw ork paysd ividendsh ere.
Alternativně lze namontovat kryty žárovek (část5 2).
V takovém případě musíte žárovku vypustit až do polohy skořápky jsou utěsněné kolem.
Zatlačte kýl na trup pomocí podložky (část 43) a (část č. 3), jeho hrdlo se hromadil víc stabilní pozice v stojanu lodi pro následující etapách.
Gumové těsnění (část 54) je nalepeno v krytu (část 55) za použití kyanoskupiny. Neodstraňujte kabel na konečnou délku dokud se právě nepřipojujete k cílům.
Pro dokončení stěžně (část 56) potřebujete hliníkový stožár (část 57) a tvrdé dřevo hmoždinka stožáru (část 58). Pískujte hmoždinku z tvrdého dřeva untili t je snadné, že to je ono stěžně, t heng luei t na konci trubky s uhlíkovými vlákny. Písek konce plochý, a zaoblené na konec mírně C. hliníku objímku na délku 115 mm a vložte ji do stožáru otevírací.
Posuňte hlavní konzolu ramena (část 59) a stožár (část 60) dolů nad objímkou stožáru, dokud ne zůstat na palubě. Celý klobouk má klobouk, to je hen upevněte stožáru stěžně o plošinu pomocí šroubů se závitem (část 33).
Namontujte otočný držák hlavního výložníku (část 61), podložka (část 35) a otočná náprava (část 62) a zkontrolujte, zda se náprava otáčí velmi volně; Pokud ne, pískněte ulehčit fit.
Namontujte hlavní výložník (část 64) do hlavní objímky výložníku (část 63). Namontujte upínací matici (část 66) do polohy depressor (část 65). TIP: správné vlákno je na konec s výřezem. Zatlačte velkou prstencovou svorku (část 67) na hlavní rameno, zasuňte jeden konec spouštěče do prstencové svorky a zajistěte ji zachycením šroub (část 68). Šroub nepokoušejte úplně dotáhnout
fáze; musí být možné nastavit pozici prstencovou lampu ve výložníku.
Hlavní výložník přišroubujte k otočnému držáku hlavního výložníku pomocí šroubů (část 6 8) a dvěma zadržovacími částmi (část 6e)
Namontujte závěsný stojan (část 70) na stožár a vložte ho umístěte v bodě asi 95 mm od horní části stožáru. Uchycení stožáru (parI71) může být nyní přilepeno na horní část stožáru. DŮLEŽITÉ: zkontrolujte, zda mastheadfi ttingi s přesně jako řádek itht hej ib závěs.
Odřízněte zadní část (část 72) z bílého polyesteru kabel dodaný. Odřízněte kus z velké smyčky jednoho háku (část 73), jak je znázorněno na obrázku, a aplikujte kapku kyanu na místo, kde se obě smyčky setkávají. POZNÁMKA: Tím je zajištěno, že kabel nebude spojovat ze smyčky. Připojte kabel ke stožáru a spusťte ho přes malou smyčku háčku.
Připojte ho k prstencovému šroubu (část 34) a zašroubujte kabel přes napínač (část 46) a spojte konec jako zobrazeno. Nastavte napínač tak, aby byl umístěn zadní díl underl ightt ension.
Upevněte závěsy (část 74) k vnitřnímu otvoru výložníku závěs, přičemž oba konce kabelu jsou přibližně stejnou délku. Vytvořte dva drátěné háky jako popsáno výše. Závit jeden z konců kabelu přes malou smyčku háčku a připojte velká smyčka háčku ke šroubům s kroužkem. zkraťte kabel skrz napínavou sílu, oblékne se kolem plné hlavy šroub (část 33) v palubní desce a připevněte jej k Zatímco pracuje s pláštěm na druhé straně lodi. Umístěte objímky do polohy lehké enzory, o které stěžuje tandsu p rovně.
Černé černé nálepky pevně nasaďte na plachty pomocí a šrot kus dřeva. Zahřejte jehlu nebo pin (upozornění: vypálit azard!) a použít ho k průrazu 1 mm @ h olesi n sejměte polohy otevřete až na 2 mm. Umístěte otvor do otvoru uvedeno v plánu. POZNÁMKA: horká jehla roztaví Sailm ateriacl leanlya, který zabraňuje roztržení.
Přilepte plachtové latě z uhlíkových vláken (část 76) na plachtu Následující rozměry jsou uvedeny v plánu desek musí být zajištěny pomocí kruhového kroužku samolepky (par | 77), aby nedošlo k jejich vzniku samolepka se vloží do pruhu (trailinge dge) o f sail.
Omotat nosítko pro převrácení hlavního panelu (část 78) bezpečně na throato f plachtou.T tj. mainsaihl alyard (část7 9) do čelní deska (horní roh) hlavního palubního zásobníku a skluzu halyardt se vrhl do otvoru. Umístěte šňůru takovým způsobem, aby bylo zajištěno které se nacházejí přibližně 4 mm nad hlavním výkyvným ramenem držák a připevněte jej ke spojce masthead. Zasuňte kabel z luff nosítka přes dva otvory v hlavním (část 59), jeďte přes napínač (část 46), obalte šňůru kolem kroužku a spojte ji konce napínacího mechanismu. Nastavte napínač na místo, kde je hlavním úkolem.
Namontujte kroužky stožáru (část 80) přes stožáru a procházejte s a i l.
Odřízněte posuvnou objímku (část 81) od vnější hadice rukáv. Zasuňte jednu velkou kleštinu (část 82) na hlavní boom, klouzavé klouby, které nehrozí, a bezpečně s posádkou (část 6 8). Slidet he colleti nto ujistěte se, že je zajištěna šroubováním.
Posuňte další hlavní kleštinu (část 82) na hlavní boom, který je spojen s plachtou, která je spojena se svorkami a nasadit posádku (část 6 8) pro zajištění t. Zajistit že plachta je podtržená, a že je schopna pokračovat dál dřík šroubu.
Spusťte hlavní plech (část 44) přes posuv rukávem a do kleštiny. Stiskněte jednu velkou kleštinu (část 82) nad hlavním výložníkem. Nastavte servo nastavování plachty na poloha, na které se plavidla blíží, en spusťte list přes otvory v kleštině a zajistěte fólii uzlem, jak je uvedeno v plánu. DŮLEŽITÉ: t tu musí být dostatečný povrch nebo list seřizuje se a upravuje se centrálně dvě kleště.
Slepte dva koncovky (části 8 4 + 85) na výložník iib (část 8 3). DŮLEŽITÉ: Dvě malé otvory v čepicích jsou na stejné straně a jsou lemované nahoru ve stejné rovině otvor v uzávěru kapkou kyanu, ponecháním vyčnívající asi 11 mm. Výložník protizávaží (část 87) je nyní možné přilepit na kolík pomocí UHU allesklebe (rf ora non-permanenjot int). I MPORTANT: měla by existovat mezera mezi 1 mm a 1 mm protizávěru kapsy.
Pierce otvory v raménku (část 88) na označené bodů, jak bylo dříve popsáno pro hlavní plachtu. The otvor v kleštičce pro malou prstencovou svorku znovu otevřete až do 2 mm @.
Sklouzněte lesní část (část 89) smyčkami v luffu výložníku. TIP: na konec šňůry naneste kapku tenké kyano na délku nejméně 25 mm; to ztuhne šňůru a usnadňuje její proklouznutí smyčka.
Přiložte výložník (část 90) na čelo (horní část) roh) nebo plachetnice (tj hrdlo plachty ve spodní části.
Připojte malou prstencovou svorku (část 92) k výložníku vyklopte plachtu mezi čelisti svorky a
bezpečně jezdil s posádkou (část 6 8).
Fitt se zvedl a vrhl se do otvoru v koncovém uzávěru (část 85). Namontujte malou kleštinu (část 93) na výložník výložníku. Nastavte servo nastavování plachty do polohy, ve které je Sailsa se blížil, když se listy roztáhly otvory v upínací kleštině a spojte konec čepele jako popsané pro hlavní list. DŮLEŽITÉ: tam musí být dostatečné ravelf nebo sheeta djustmentu; se případně uvedenou pozici v plánu. Umístete paralletlo thej ib boom.
Uchopte ležák a držte jej (část 8 6). Upevněte výložník vnějším otvorem ve výložníku (část 70). DŮLEŽITÉ: nohy dvou plachty plachty přesně navazují na dokončení manipulace.
Spusťte kord z lesa přes napínák (část 46) a pak přes vnější otvor v závěsném rameni. Znovu ho zašroubujte přes napínač a zajistěte kabel s uzlem.
Namontujte malou kleštinu (část 93) na výložník výložníku. Upevněte držák výložníku (část 94) ke kleštině, jak je popsáno pro listu. Držte háček (část 7 3) tak, jak je popsáno výše, zašroubujte šroub kroužku a spusťte šňůra šňůry, kterou drží, se drží, když se z něj háku. Přiložte napájecí kabel (část 4 6), smyčku to kolem posádky plnicí hlavy v palubě (část 33) a spojte kabel s přírůstkem napínače. Umístěte jib ponechte zástrčku v poloze, kterou je třeba nastavit tak, boom, dokud nevidí proti sobě loket na zadní straně špičky luku.
Spouštějte výložník (část 42) velkým otvorem v koncovce víka výložníku (část 84). Namontujte malou kleštinu (část 93) na výložníku, spusťte výložník přes otvory a připevněte jej tak, jak je popsáno, nebo na hlavním listu. DŮLEŽITÉ: musí být dostačující pro nastavení listu, 30 mm k malému upínacímu pouzdru je a dobrý výchozí bod.
Přiložte vrchní výtah (část 95) na čelní kryt (část 8a). Spusťte šňůru zdvihátka přes napínač (část 46), pak přes vnější otvor ve stojanu (část 70) a konečně napojte šňůru na napínač znovu. Zatáhne-li se houba, bude jen pod křídlem. Musí být vyloučeno.
😎 Originál přiložený návod
manuál MM CV2
Pěkný obrázkový návod od Graupneru je i v dalším článku.