Rozdíly staré a nové Racing Micro Magic 2014.V2 Graupner/SJ
Build and tested by R. Bohnenberger
2014 Text + Pictures Copyright R. Bohnenberger
Sada Micro Magic Kit # 2014.V2 (verze od prosince 2014) začíná prohlížením dílů a sestavy lodě a případně poskytuje srovnání se starou lodí. Podle některých zvláštností nové verze,
které je třeba vzít v úvahu při stavbě lodi společně. Zvláště spojení trupu a paluby by mělo být dobře připraveno. Na závěr je shrnutí nálezů, závěr a také některé myšlenky kolem otázky „Quo vadis Micro Magic?“
Udělám vše pro to, aby přehled byl strukturovaný. Jednotlivá témata by měla začít s údaji a fakty. Pokusím se zadržet své osobní a subjektivní poznámky až na konec každé kapitoly – i když je to někdy výzvou. Chci vám poděkovat Martinu Grayovi z Floridy v USA a Alanovi Thomasovi, GER, který mi pomohl s překladem některých částí přehledu. Některé jsou přeloženy samy. Můžete vidět rozdíl 😉
Trup:
Pro srovnání jsem použil starý trup. Nový ABS je těžší a vypadá mírně nažloutle. Tloušťka stěny na zádi je 1,1 mm (starý trup 1,0), uprostřed 0,8 mm (starý 0,7) a minimální u stěžně, kde se dříve objevily trhliny, je nyní 0,7 mm namísto <0,3 mm.
Nová hmotnost trupu je 105,8 g (karbon 116,4), stará 95,1 g.
Značky nebo otvory pro kormidlovou trubku neexistují. Obvodový okraj trupu je ořezán čistě.
Velmi pozoruhodné: Nový trup je podstatně delší než starý. Snažil jsem se zachytit to na obrázcích 1 -3.
Rozdíl na zádi je asi + 6 mm a na přídi opět asi 1 až 2 mm.
Ohyb nebo lépe klín na úrovni vodorysky je v novém trupu poměrně široký, přibližně 4,5 mm místo 2,5 mm tenký jako předtím … viz obrázky 4 & 5.
Obrázek č. 1 mimo nový, uvnitř starý




Pak jsem si všiml, že starý trup vypadá poněkud větší než nový, a proto jsem po dalším vyšetřování nechal obrázky 6 – 13 ať mluví samy za sebe:







Paluba:
Materiál je spíše tenčí než stará paluba, 1,0 mm pro novou, oproti 1,1 mm před.
Rozměry jsou stejné. Zesílení jsou již vlepená (karbon vlepená nemá). Značky nebo otvory pro pozici zpětného chodu a sloupku kormidla neexistují.


Zásuvka kýlu / stožáru
Povrch na předním a zadním okraji je nyní trochu větší. Díl je sestaven a nalepen v novém kitu. Rovněž lepená je podpěra pro servopohon, ale pro kompaktní servopohony je možná umístěna trochu vysoko ale na to je několik kapek superglue. Po mírném oříznutí kýlu / stožáru se čistě a bez tlaku v krytech vyrovnání trupu a paluby.
Stěžeň je relativně snadné vložit do objímky stěžně. Kýl se také vkládá do kmene kýlu bez velké námahy ….
viz obrázky 16 – 20





Sestavování trupu, paluby, kýlu / montáže kolíků
To je místo, kde poprvé předběžně vidím, jak jdou tyto součásti dohromady.
Přírubová příruba nemusí být opracována. Paluba mezi dříkem a zdířkou stožáru okamžitě zapadá. Na zádi je velký převis a zejména tam, kde jsou dva boční rohy paluby na trupu, je třeba upravit.
Paluba odolává tomu, aby se spojila skoro po celé délce s přírubou trupu, aniž by pomohla použití páskových pásů velmi blízko spolu. Trup není správně připevněn k vnějšímu okraji paluby a musí být později nastaven, aby se správně spojil.
Viz obrázky 20 – 22
Komentář na komplexní trup / palubu
Je velmi vítáno, že slabý bod v přední části trupu je nyní zesílen, zatím jsem viděl lodě, které jsou v tomto místě rozbité. Dokonce i moje vlastní loď „Seakrait“ byla téměř ve Španělsku. Udělal jsem pár obrázků tohoto malého problému a jeho nápravu a později jej dokumentuje v příslušném vlákně. Právě teď je to tady důležitější.
Ať už bylo nutné, aby celý trup byl desetinu tlustší, nemohu soudit, ale dobrá 10 gramů extra hmotnost samotná v trupu není malá věc. A přijde později ještě další.
Extra délka je pro mne velkým tajemstvím. V první řadě neodeznám záď.
Po lepení se pokouším znovu přesně měřit celou délku trupu a délku vodního potrubí a zjistěte, zda je to stále vyhovující třídě. U nosníku max chybí nový trup 5 mm. A to není ani malá věc.
V důsledku našich předchozích diskusí o pravidlech ohledně možného schválení alternativy výrobcem trupu máme nyní šablony trupu, např. Frankem Campsenem. Musí je zajímavé vidět, jaké rozdíly vznikají u nosníku max nebo podél celé délky nového trupu. Ještě zajímavější bude to, jak to ovlivní plachtění.
Přilepené výztuhy na palubě v záďové ploše dělají život asi za okamžik jednodušší. Hřeben od luku k stěžnici je dalším bodem, který bude zabránit prasknutí. Zastřešení paluby je podle mého názoru jednoduše nadbytečné, protože dodávaný stožár nepotřebuje žádné kryty.
Ať už v sadě taková jednoduchá dodatečná práce, i když není příliš hodnocena, by měla být přidána k nákladům, které nemám vědět.
Spojování kýlu / stožáru v továrně jistě zabraňuje jednomu nebo druhému katastrofa. Slepené servo-deskové vydání je pro profesionálního stavitele poměrně znepokojující.
Sestava pak znemožňuje vidět chybějící mm na velikosti trupu a tuhost nového materiálu. Bude to těžké s oběma těmito problémy spojit trup a palubu bez zkreslení …



Kormidlo
V sadě je závodní kormidlo s velmi ostrým předním okrajem. Tuhost je v pořádku. Hřídel kormidla je pro klíč montážní polohu ramena šroubu.


Keel Fin
Nastavitelné křídlové křídlo s velmi ostrým předním okrajem, dobrou tuhost a velmi ostrá zadní hranou (zde je
dobrý) je v sadě. Je zapotřebí malá montáž bloků nastavení kýlu.


Závaží
Nová olověná zátěž je trošku plnější, o 8 mm kratší než originálně dodávaná verze zátěže Racing.
Hmotnost je 366 gramů, což je přibližně stejné (je docela možné, že tolerance několika gramů je přípustná; staré srovnání Olovo je nejlehčí, jaké jsem kdy obdržel)
(karbon verze má dokonce jen 364 g).

Komentář k doplňkům – kormidlo, kýl a olověné zátěž
To je nyní obtížné, protože jsem poněkud smutný. Na obrázcích některých již zobrazených verzí RFH klasický (MK1) MM kormidlo a ploutve byly samozřejmě zobrazeny. Je dobře známo a také bylo sděleno Graupner, že přílohy MK 1 jsou preferovanou volbou v scéně regaty. Znám přímo od Graupnera, že jen nástroje pro výrobu kormidla a ploutve vedly také k zpoždění procesu.
Dalo by se udělat spousta spekulací, počínaje „neposloucháním“, „víte lépe“, aby „zbavili zbytků“, ale já nechci to tady dělat. Možná byly nesprávné nebo staré části omylem vloženy do předvýrobní sady. Nikdo by to neudělal stále investují do nových výrobních nástrojů a poté zkopírují i známou poruchu staré verze.
Plachty
Plachty jsou vyrobeny z velmi bílého materiálu s podobným vzorem a výrazně silnější a tvrdší než Icarex. Jak to v praxi souvisí se uvidí.
Hlavní plachta
Plachta je zkrácena o 1,5 cm ve srovnání se starým luffem. Jedná se o nejnovější trend, který trvá nějaké fidgeting z lodi.
Podstavec hlavice v luff má 2 cm kus vyříznutý pod úhlem. Takže můžete plachtu stáhnout trochu dolů na zdvihový stožár s původní výbavou sloupu, když je výložník zvednut.
Při použití příslušenství (pod hlavním výložníkem) může být trojúhelník plachty chybějící.
Hlavní plachta nemá žádnou luff křivku (pro vytvoření plnosti v luff). V místech, kde se nenachází žádná význačná výztuž otvory jsou obvykle nastaveny pro ohýbání hlavního plastu ke stožáru.


Výroba / lepení podél luff plachty je špatná. Něco kritického, co bys mohl říct, plachta bude mít bylo lépe hodeno do schránky.
Upozornění: V luffu se objevuje nádech otvorů, ačkoli nejsou přes látku, pravděpodobně výsledkem výroba nebo lepení gadget. Tyto otvory by se neměly náhodně používat k ohybu na hlavním palubě k stěžni, jako otvory jsou příliš daleko od náběžné hrany plachty.


Kosatka
Kosatka má přímou hranu. Rukávník na lesa je čistý a jednotný. Hlava plachty je asi 18 mm kratší než maximální profil. Na příčce výložníku je malý úkos. Výtvarné zpracování je dobré.



Stožár
Zde přichází ještě jedno překvapení. Stožár se skládá z uhlíkové trubky s průměrem 5/4 mm s délkou 805 mm. Druhá uhlíková trubka o průměru 6/5 mm s délkou 660 mm byla vysunuta. Nejprve jsem si myslel, že ty dvě trubky byly slepeny dohromady, ale s mírným kroucením bylo propojení uvolněno. Trubky jsou navzájem těsné a oba spolu váží 20,7 gramů.
Pro srovnání, Skyshark II 2P, který se často používá na lodích MMi, váží 9,9 gramů na 82,5 cm. Graupner 6/5 mm trubka, která je mírně tužší a je podle mého názoru vhodná spíše pro německé lodě s těžkými kýly, váží 15,5 gramů na lineární metr (80 cm 12,4 g).

Komentář o plachtách / stožáru
Dobrým přístupem je zlepšení a modernizace tvaru a řezu plachty. Pokud se tyto chyby opraví, mohl by se pozitivně formulovat, že zařízení pro rekreační námořníka bylo mírně vylepšeno pro
silnější větry. Nicméně pro tento názor přinejmenším v současné době musíte nosit růžové brýle.
V sadách z Německa bylo velmi nešťastné, kdyby někdy došlo k problému s plachtami. Teď dostaneme často vidět levné zboží z Dálného východu.
Doufám, že přinejmenším výroba může být přenesena na přijatelnou úroveň a hlavní plachta bude opět mít křivku luff. Nepředpokládám, že to bude opraveno, protože bylo úmyslně vynecháno kvůli dvojímu stožáru.
Tuningové plachty budou potěšeni. Dokonce i ambiciózní amatérský námořník v typickém nízkém větru může nyní investovat v lepším obleku plachet. Dávám si svobodu, abych tento rozsudek učinil již bez zkušební plachty – zvláště protože by to nemělo smysl se současným hlavním platem.
Ostatní součásti
Malé části jsou baleny v různých plastových sáčcích, z nichž každý obsahuje nálepku s čísly dílů. Části pro vnitřní vybavení je vyrobeno ze dřeva. Při pohledu na různé verze MM zobrazené v RFH verzích byly tiché, a pravděpodobně vyvolává podobné otázky, jak jsme již zmínili.
Stožáry mají tloušťku stěny přibližně 0,5 mm více než ve staré sadě, rameno je nyní 6/4,5 mm, výložník 4/2,4 mm. Dobrá věc, kterou si myslím. Dříve se to někdy stalo při ukládání klipů na ramena, které způsobily a trhliny v uhlíkové trubce. Trubka kormidla má vnitřní průměr 3,2 mm, přinejmenším na straně čistého řezu. jestli ty mají čas a blízký zdroj, lze si koupit mosaznou trubku 4/3.05mm. Kormidelní hra může být výrazně snížena, dostupný např. v Graupneru. Dobře známá stará záležitost i když.
Pro ovládání kormidla jsou součásti použití tažných kordů. Táhlo a gumové měch verze RFH není v poli. Nenašel jsem žádný odkaz na úpravu externího listu. Na první pohled, dokonce vypadá tak, že plán a pokyny mají jakoukoliv úroveň německé výroby. Pouze formality například název společnosti a název -V2 byly upraveny. Modul znázorňuje ovládací kabel, manuál, řešení tyče … nový obrys plachty, tloušťky stěn ramen a stožár nejsou začleněny. S aplikací z dvojité trubky stožáru zůstává stavitel úplně sám.
Nejspíš nebylo dost času a dva roky se někdy blikne
Hodně kritiky – ale mělo by to zabránit tomu, abychom postavili MM?
Myslím, že ano.
Takže s nějakou bolestí v žaludku kvůli tvaru nového trupu jej odneseme dál.
Loď se mezitím shromažďuje a plaví také. Vzhledem k poměrně málo otázkám a předpokladům ohledně délky trup ve své schránce jsem to zkontroloval trochu podrobněji. Právě teď jen výsledek a některé vysvětlující obrázky.
nový starý
Celková délka 536 mm 530 mm
Vodárenská linka ./. 12mm = 524mm ./. 10 mm = 520 mm
Střed stonku ./. 5 mm = 531 mm ./. 4,5 mm = 525,5 mm
Těsně pod palubou ./. 1,5 mm = 534,5 mm ./. 2,8 mm = 527,2 mm
Stonka nové lodi je o 7 ° trochu šikmější než stará (4,5 °). Proto je nutné trochu snížit více, abyste se dostali k vodorovné délce.


Dokončená loď
Věřím, že dokončená loď a její chování pod plachtou jsou v současné době více zajímavé jako detaily stavby.
Zpráva bude pokračovat následovně …..
Trup
Jak již bylo uvedeno, trup není shodný se starým trupem a je 536 mm, 6 mm delší než starý trup, ale může být
zkrácené řezáním 5 mm od záďového převisu na opěradle a bude tak dlouhé jako starý trup. Měření bylo uvedeno výše.


Kýl na novém člunu je o 1,5 mm kratší než stará loď a měří se u středu plavidla. Nový trup má 5 mm méně obvod.
Příruba na horním okraji nového trupu je užší jako starý trup, pokud lepidlo trupu a paluby spolu s přírubová příruba k vnějšímu okraji ráfku paluby horní okraj trupu bude roztažen o 3,5 mm širší jako starý trup, roztažením / rozprostřením horního okraje trupu se snižuje houpačka trupu a trochu zvětší úhel kormidla.
Při lepení užšího trupu na palubu se projevuje deformace paluby dolů.
Nový úhel stonku / luku není tak strmý jako starý trup
Abychom shrnuli nový tvar trupu / paluby: záď je delší, větší šířka středního člunu, méně podvodní rocker, více úhlu na dřík / luk, stopka / luk je širší a paluba má více ishoff.



Kýl / zátěž
Táhl jsem přední stranu olova a ostrý konec. Bez přídavku hmotnosti včetně kýlu oba rozpěrky pro střední polohu váží 410 gramů

Rig
Namísto lepení trubky stožáru jsem posunul 6mm trubku přímo dolů a vytlačil kousek Skysharku nad ním dosáhnout správné výšky nástavby hlavy. S vyloženým uspořádáním a malým výřezem na hlavní plachtu luff hlavní bude poměrně nízká kompatibilní s balíčkem. Používáte-li namísto originálu nýtovací příchytku s nízkým počtem kabelů bylo by možné získat nějaký extra mm. Přílohy listů jsou individuální, takže mohu použít mé druhé plachty také.


Začínat s plachty nevypadá příliš špatně. Hlavní plachta má velmi malou křivku a je poměrně plochá. Stěžně má velmi trochu flex, nicméně více flexu vytváří ošklivé pokrčení v hlavním plavidle.
Kompletní plavidla váží 855 gramů.
Hmotnost nejdůležitějších součástí:
Keel 410 g
Baterie 53 g
Servo plachet 36,8g
Servo kormidla 10,8 g
Přijímač 13,8 g
Vypínač 9,3 g
Trup v nejnovějších sadách je dokonce ještě jemnější a váží o dalších 10 g více než moje zkušební trup. Spolu s 420g kýlu máte pak celkovou hmotnost 875g, možná 880g malované.
Nicméně s modernější verzí mého RC vybavení můžete ušetřit 30g, a to i při silném trupu lodi by měla vážit méně než hmotnostní limit.
První plachtění
S kýlem v centrální poloze (jak je uvedeno v návodu k sestavě) a zdvihacím zařízením stoupajícím dozadu a neklouzáním lodi plavil se neustálým světlem vítr dobře vyvážený kurs, přímo vpřed, aniž by musel být opraven.
Při silnějším větru je luk zasazen hlubší ve vodě jako starý trup, takže se musí pohybovat o váhu dříve než s starý trup.
Loď reagovala velmi nervózně na nárazy a silnými poryvy byla mimo kontrolu, zatímco moje skutečná loď MMi je schopna počasí-ven takové poryvy. Tuhší stěžně, těžší plachetnice a lehčí kýl mohou být příčinou nervového chování.
Když jsou plachty navlhčeny tak špatně, že ztrácejí svůj tvar, opakují je, když mokré by pravděpodobně způsobily trvalost poškození.

Jak již bylo oznámeno, další informace o montáži soupravy. Není určeno psát další krok za krokem pro začátečníky. Ukazuji jen to, co jsem si všiml. To může být něco, co se liší od staré sady potenciálu zdroje chyb, těžké montážní situace, které mají být přehlédnuty, nebo prostě něco takového nefunguje podle popisu. Zkusím to znovu s méně slovy, více obrázků.
Části překližky jsou nyní trochu tenčí než dříve, jen 1,6 až 1,7 mm namísto 2,0. To je docela hraniční a kdyby plachta servo nepomohlo jako druh výztuže …
Dřevo v mé soupravě vypadalo na jedné straně jako na mokrou. (Mezitím jsem se dozvěděl, že je to s největší pravděpodobností něco jako dehet z výrobního procesu)

V sadě již není dodatečný přídavný servopohon, nicméně zbylé množství dřeva zůstane, aby se vytvořil adaptér pro menší serva. Podpora servomountu kormidla chybí. Namísto toho jsou k dispozici všechny již lepené díly ABS v dřevě znovu a některé další zbytečné části, taky.
Před lepením musí být opěrná plocha sailservo přednostně vyříznutá a podpěra upevnění servomotoru je příliš dlouhá dobře a musí být zkrácena.


Díly lodního stojanu jsou 3,0 mm o polovinu mm tenčí než dříve, ale žádný problém pro stabilitu. Trochu víc nepříjemné, že chybí polstrování okrajů. Ukradla jsem vlasy, nebo lepší nohu, z mojí ženy slepené na lepidle na dřevěných hranách.
Sestavil jsem přepážku kabiny. V prvním kroku leptal v prostředním úseku pouze jako pozdější klesání paluby dosud neznámé.

Neinstaloval jsem centrální přepážku. Ten, kdo to chce udělat, musí nejdřív vystřihnout, protože je zde přilepená výztuž
pro pátou západku západky (souprava však obsahuje pouze 4 západky).





Sklopil jsem Lexan, aby vytvořil montážní konzolu pro přijímač. Anténa je přímo pod palubou a křemen je snadno přístupný. I nechtěl umístit přijímač do ústí, jak je znázorněno v plánu.
Kormidlo servoměru v kormidle potřebovalo nějaké ostření.

Ne tak dobře: Páka kormidla (nazývaná kormidlem v brožuře) má nyní náhle 4mm otvor. To umožňuje hodně hrajte pro šrouby M3 resp. kormidlo. Hrála jsem si s různými podložkami, abych šestihranu zasunul.


Další malá věc: Poloha v podstatě uvítacího plochého úseku na sloupku kormidla je poměrně nízká. Sotva zašroubujte šroub. Takže byste měli lépe trochu oddálit směrem nahoru. Ještě lepší by bylo pracovat s a malá pružina jako RFH verze dělá. Ale pak budete muset ještě více rozemletí nebo pracovat s velmi krátkým jarem.
Při použití pouzdra kormidla ze soupravy není opravdu doporučeno jít opačným směrem a zkrátit kormidlo Bush, protože by to způsobilo ještě větší uvolnění. Já osobně nemám rád napínat pružinu proti podložce dno kokpitu. Rád bych se pokusil dostat 4/3,05 mm trubici. Pak je téměř nulová hra, i když je kratší ruder bush. (Při plavbě v slané vodě udržujte uvolněnost).
Jenom mimochodem, loď se bude plavit i se slabým klouzáním v kormidle.

Co může mít větší dopad, je to, když umístíte zámky na vrchlík s použitím značek na palubě. Tam
nebude téměř žádné překrývání.

Malá dobrovolná mimořádná práce:

Před lepením trupu vypadá takto:

Vzhledem k tomu, že držák servo desky byl přilepen k zásuvce kýlu s určitým úhlem napravo, sestavil jsem desku servopohonu v opačném směru, abyste dostali trochu hlubší vrstvu. Blok řemenice pro výložník byl posunut později 2 díry uvnitř. (a dokonce i později nahradit vlastní ohýbanou částí).
A paluba:

Který krátký čas později už nebyl správný, protože trup vypadal takto:

Pěna tlačí trup od sebe. Bez tohoto tlaku by existovala nekontrolovaná mezera mezi trupem a palubou. Tento je jednoduše výsledkem menšího obvodu trupu, jak bylo zmíněno na začátku. Opravdu to vyžaduje určitý zvláštní tlak správně připojte trup a palubu.
Zlepil jsem se ve třech krocích. Prvním krokem bylo zalepit palubu na zásuvku stožáru kýlu pomocí Pattex Stabilit, upevnil jsem ji
správnou pozici a poskytl nějaký čas k vyschnutí.
Který krátký čas později už nebyl správný, protože trup vypadal takto:

Poté se připravila přední část paluby …

Na výztuž oblouku položte nějaký Stabilit, jednu řadu Uhu Plast Special na každé straně podél okraje a poté použijte páska krok za krokem s určitou citlivostí. Paluba musí spočívat na trupu zcela, ale celou věc by se neměla deformovat přílišným napětím pásky.

Zadní část je v podstatě stejná, což je trochu obtížnější, protože tvar okrajů je odlišný a křidélka
musí být lepeny a zarovnány. To samozřejmě jen tehdy, když to uděláte stejným způsobem, jak je popsáno. Můžete také lepidlo kormidla
bush v samostatném kroku.

S nějakou rezervní páskou Obrázek 69
A pak jdete

Stejně jako v přední části, po Stabilitu dvě linie Uhu Plast Special podél okrajů paluby a pak aplikujte pásku a část rezervní pásky na zádi.
Ve stejném dechu vložte kus trubky stěžně, kýlovou žebra a kormidlo a správně zarovnejte kormidlo s nějakou páskou.
Poté dítě a vy máte nějaký čas se zotavit.


Během procesu sušení není příliš obtížné odstranit přebytečné lepidlo, otisky prstů na ABS mohou být snadno utíral se s nějakým duchem a papírovým ručníkem.
Spojování záďové oblasti musí být provedeno poměrně rychle. V mém případě lepidlo začalo sucho, když jsem udělal poslední úpravy kormidla. Méně teploty a o něco méně prášku zřejmě snižují rychlost reakce lepidlo. Ale je možné, že to bude se správnou směsí a bez ledničky, pokud je vše dobře připravené a sekvence je ve vaší hlavě. Určitě však není práce na obědové přestávce.
Pokud vše proběhlo dobře, vydala trup bez mezery na rovnou plošinu. Z uvedených důvodů je zakřivení paluby zleva doprava je výrazně větší než předtím. Právě teď je docela jasné, co s trupem dělat přesahy na zádi. Bez dalšího důvodu bych neudělal víc, než nakonec míchat 1 mm, abych se snížil celková délka až 535 mm.
Po vysušení musíte dostat pěnové kusy z trupu. Jste šťastní, pokud by nebyly příliš přední kusy velký. Pokud nemáte velmi dlouhé kleště na nožičky, můžete nakonec použít záchranný řetězec kabelovaný kolem kusů pěny samozřejmě před lepením.
Jako další krok by byl vhodný test úniku.
Po vytvrzení paluby se cítil docela nestabilní v blízkosti předního okraje kokpitu. Použil jsem zobrazený „speciální nástroj“, který jsem použil některé Stabilit do rohů přepážky, která byla zatím pouze centrálně spojená.

Jak již bylo řečeno, kýl i kormidlo mají velmi ostré přední hrany, které by měly být důkladně zaokrouhleny.
Jazyk kýlu má zřejmě z produkce na straně několik válcovitých výčnělků, které vám lépe řezat zpět, jinak neustále zavěsíte při vkládání / vyjímání kýlu. Navzdory tomu se kýl snadno vejde do
zásuvka a jde dokonce ještě zdlouhavější než u jiných lodí, které mám.
Nyní, pokud už máte loď a existující kýl, stojí za to přemýšlet o tom, jak získat kýly vyměnitelné dříve lepení nového. Existují různé možnosti.
Vytáhl jsem do kapsy olova nějaké škrábance, nakrájel je a vyvrtal jsem do něj nějaké šikmé otvory. To umožňuje tvar – blokuje připojení a IMHO je zbytečný. Bez přídavného vedení kýl nakonec váží 410 gramů. To je poněkud lehké. Nemám opravdu záležitost v Německu, ale ve zbytku světa, s plachtění MMi řídí, že by bylo hezké mít 420 gramů. Nemyslím si, že kapsa za ploutví může mít více než 2 nebo 3 gramy extra olovo. Přidání plastových krytů lepidlem vám poskytne možná i další gramy, ale také nějakou vztlaku. To by
buďte v pohodě, žárovka bude přepracována výrobcem ve směru trochu déle a trochu těžší.
V současné době (listopad 2014) byste se také mohli pokusit získat žárovku ze schránky příslušenství. Jsou pravděpodobně ze starých dodavatel vyrobený v Evropě, má starý tvar a o 6 až 7 gramů více než čínský. Možná bude tato volba dokonce přežít déle.
Aktualizace (prosinec 2014)
Celá věc se zcela změní, pokud používáte klasickou fini z nové čínské produkce. Z jakéhokoli důvodu nový je o 10% silnější než ten starý a tedy téměř o 12 gramů těžší. Zde musíte brousit
jazyk, aby se dostal plně do zásuvky a budete muset pracovat zůstat pod 420 gramů dokonce s novou žárovku.


Jak jsem zmínil, musel jsem odstranit instalaci RC pro lepení. To však poslalo výzvu k připojení jednoho metru anténovým kabelem pod deskou, aniž by došlo k rozporu s listy. Nakonec jsem nakonec použil tenkou plastovou trubku celá délka trupu.

Montáž sestavy
Podle mého názoru musíte rozlišovat mezi plachtami a hardwarem. Vidím jen malý smysl, když jsem strávil příliš mnoho času plachty. Plátna je silná, obzvláště citlivá na vlhkost. Typický podzimní den s vysokou vlhkostí můžete již sledovat určitý růst velikosti. Když prší, dostanou trochu pytloviny, což ještě umožňuje plachtění, ale ne se zábavou a rozhodně ne konkurenčním způsobem.
Vedle některých vylepšení, které se týkají řezu plachty, existují i některé pěkně mizerné detaily. Tuhý trojúhelník záplaty zničují profily podél chodidel.

Hlavní plachta v mém soupravě nemá žádnou luffovou křivku, je špatně dokončena (špatná složka v luffu) a nemá žádné záplaty, kde obvykle připojte plachtu k stěžni. Udělal jsem je pomocí vlastního materiálu. (V pozdější sadu však byly v ní).
Můžete sklopit záhyb a na něj něco vložit. Dokonce se můžete pokoušet dát luff křivku pomocí pravítka a ostrého nože. I přes veškeré úsilí nebudete mít víc než plachtu pouze pro suché a větrné podmínky.
Takže je více smysluplné se soustředit na montáž sestavy a koupit tuning plachtu v případě, že máte nějaké regata ambice.
Nejprve musíte přemýšlet o tom, jak zvládnout situaci v podivném stožáru (6 mm trubka klouzala po delších 5 mm trubka). Vyjížděli z krabice, zdálo se mi, jako by trubky byly nějakým způsobem spojeny. Nepamatuji si situaci přesně ale pravděpodobně šestidílná část šla těsně pod palubu tak, aby závěsný stojan mohl být umístěn napravo výška.
Jak již bylo uvedeno výše, toto spojení bylo, pokud vůbec, nějaký krátkodobý. Můžete se lépe lepit, ale výsledné Stožár bude příliš tuhý a těžký.
Naneštěstí nemůžete jen zasunout 6 mm kousek dolů a přilepit zkrácený kus 5 mm na vrchol. Část 6 mm je pro to příliš krátká a věšák by se dostal příliš nízko. Takže musíte přidat další 5 mm
v dolní části (což je asi nejlepší řešení) nebo sklouznete dalšího 6mm kusu nahoře, abyste zvýšili výložník závěs. Poslední není tak snadné, protože vnitřní průměr většiny trubic 6 / 5mm CFK je menší než 5 mm.
Byla jsem pod nějakým časovým tlakem na zkušebním člunu nainstalována rychlá a špinavá řešení. Jen jsem tlačil 6mm všechny dolu a přidal kousek 6mm skyshark nahoře bez lepení nic. Co motivuje někoho k vytvoření takové dvojité stožárové řešení je pro mě velkým zázrakem. 6mm trubka až k závěsnému rameni a vložená 5mm trubka na
horní část by snížila hmotnost, ušetřila materiál a poskytla užitečný stožár, aniž by byl komplikovanější.
Téměř zapomněl: V mém sadu šňůra nepronikla otvory v napínači, ani se všemi známými triky. konečně jsem použitý jiný kabel. Klipy, které by měly držet listy na ramenou, nejsou opravdu užitečné, protože se snadno posouvají sem a tam. Pokud nemáte jiné, můžete použít silikonovou trubku jako zajištění.
Zbývající části sestavy jsou sestaveny podle plánu. Konečně jsem použil výztuhu na pravoboku pro napínák hlavního luffu. Funguje to, i když to dělám obvykle jinak.

S trochou času jsem trochu přepracoval plošinu. Kratší kousek skyshark nahoře a kratší držák přesunula výložník blíže k palubě a stěžni. Takže blízko stožáru jsem nahradil drátěné stožáry nylonovým kordem kroužky, aby nedošlo k zachycení výtahu.
Na čepu z hlavního háčku je nyní samovolně ohýbaný drátěný hák, který pohybuje plachtu blíž k raménku a celkově trochu dolní. Vyřízl jsem křivku o průměru 3,5 mm v hlavním lůžku hlavního panelu a zmenšil se patky v čepu.
Vzhledem k tomu, že skutečné zařízení není správně zobrazeno v plánu, lépe se držte kresby Thomasem Riggzeichnung This perfektně padne dostupné díly.
Dokonce i když na fotografii vypadá, jako by stěžně mohlo být trochu kratší, plachta má tendenci růst a pokud jste hned jdete příliš blízko hrany může dříve nebo později skončit s příliš nízkým hlavním / výložníkem. Takže lepší začít s nějakým extra mm.
Nakonec některé další úpravy:
Odřízněte kormidlo a nainstalujte kormidlo MK 1 s malou pružinou.
Instaloval se servo lehčího plachta, zhotovilo nové servo rameno z zbývajících kusů překližky s drátěnými očima (listy běží
velmi zhruba přes kladky), uzavřené servo s plastidip.
Vytvořil houbový prostor pod servopohonem.
Instaloval malý přijímač 2,4 GHz svázaný mým „normálním“ vysílačem


Tuto loď jsem použil se 640 g kýlu v suchém počasí a čerstvém větru v posledním závodě Regiocup 2014 v Berlíně.
Byla opravdu dobrá.
—
Protože to bylo celkově skoro text, po a
Souhrn pozorování ve srovnání se starou soupravou Racing:
Vylepšení:
Trup s větší tloušťkou stěny a vyšší stabilitou, zejména v blízkosti luku
Keel / stožár lepený
Modernizovaný plán plachty s mírně nižším středem úsilí
Ramená stabilnější
Žádné vylepšení resp. vady:
Překližka příliš tenká, chybějící, ale i zbytečné
Stojan na okraj výplňového člunu chybí
Samolepící suchý zip chybí
Oprava dřevěných dílů a servomountů nutná
Označení na trupu a palubě nesprávné nebo chybějící
Tvar trupu se výrazně liší, spojování je velmi obtížné
Plán a pokyny neodpovídají, některé součásti chybí nebo jsou nahrazeny levnějšími díly
Řetězec je příliš tlustý a není napínací
Klipy se posunou na ramena
Oje s nesprávným otvorem
Vnitřní průměr křidélka může být menší
Plachejte materiál špatně
Plachty s mizerným zpracováním
Dvojitý stožár, příliš těžký, příliš tuhý
Závodní kýl a kormidlo, ostré přední hrany
Zkontrolujte, zda je zástrčka žaluďového klíče / kýlu problematická
Kýlová bomba spolu s závodní ploutví je příliš lehká
Závěr
Hooray, je opět MM kit! Bohužel s několika málo dalšími nástrahami než starý. Proto je to vyrovnaný více než v minulosti doporučilo informovat se před shromážděním, které lze zlepšit nebo co lidé potřebují obklopovat některé postavené útesy. Jinak má člověk skoro denní zastavení a frustraci. Pro použití Regatta ve všech počasí potřebujete další ladění plachty. Zejména budou zvažovat ambiciózní námořníci MMI také klasický kýl s těžším olovem a klasickým kormidlem.
Radši porovnáváte aktuální poměr ceny a výkonu s dalšími výhodami na Dálném východě. Oceníte místo toho dodávané zboží bez přidané hodnoty ve formě zavedených sítí Micro Magic, které existují v mnoha zemích. Jeden získává radu pro stavbu nebo ozdobu a má možnost plavit s přáteli téměř každý víkend. A kdo chce vědět, může žít své ambice až po účast na národních nebo dokonce evropských mistrovstvích.
Kromě toho se v posledních dvou letech změnilo tolik okolních podmínek kolem třídy Micro-Magic roky, kdy vznikla otázka:
Quo vadis Micro Magic?
Proto pro ty, kteří si o tom přemýšlejí i další informace a myšlenky …
Můj první dojem z kit – nic převzatého z vylepšení RFH, barevné ABS části, špinavé hlavně … – byl tak špatný, že jsem měl pochybnosti o tom, zda bych měl loď sestavit vůbec. Po delším telefonu
rozhovor s Martinem Clemensem, který mi poslal kit, začal jsem. Koneckonců, zdálo se, že se mnoho změnilo v Graupneru – některé zlepšení viditelné. Je to např. téměř všechno dostupné, nejen MM díly, ale také baterie, servos atd. Zejména je MM samozřejmě opět k dispozici v různých verzích.
Souběžně s výstavbou jsem začala komunikovat se společností Graupner / SJ. Na počátku byly zjištěny nedostatky a zlepšení bylo slíbeno. Později v rozhovoru jsem získal pozoruhodné informace, že kit nebyl vylepšen, protože skupina MM odborníků si přáli, aby ji zachovali starým způsobem.
Krátce poté na německém fóru se objevilo srovnání lodi s AMG Mercedesem, které by se vyhnulo
továrny nikdy nebyly připraveny na závod. Mnohem stejnou myšlenku řekla Graupner úředník. Navíc jsem se od něho dozvěděl, že moje zpráva je jasně směšná. Skupina námořníků by byla velmi
pobavilo se mi o mé recenzi. Byl jsem obviněn z nadměrné kritiky, závodníci byli nakonec všichni odborníci, kteří dokázali optimalizovat loď sami.
Na summitu však vyjádření zní: „Pokud ovšem nebudeme požadovat žádný výrobek nebo jej nebude bičovat k smrti, musíme samozřejmě přemýšlejte o tom. “
Samozřejmě nemá smysl pokračovat v komunikaci na této úrovni.
Spolu s tímto nastavením agenta lze nalézt i další nepříjemné změny:
· Ceny, zejména u některých jednoduchých částí, jsou dobrodružně vysoké. Zjevně vícestupňový výpočet od firmy skupina pro určité distribuční kanály vede k tomu, že je mnohem dražší než malý, flexibilní konkurent, který odesílá své produkty bez velkých režijních nákladů přímým prodejním kanálům.
· Během dvou let nebyla skladba a úplná změna výroby použita, aby se přineslo několik existujících, lepší řešení v sadě.
· Namísto toho byly nainstalovány další chyby, zjevně nepovšimnuté na jakoukoli záruku jakosti, navíc nějaké podivné nové řešení.
S určitými odbornými zkušenostmi s podobnými situacemi se mě to týká, protože:
· Jako vysoce ceněný lídr na trhu máte pouze jednu cestu: vždy o krok napřed před ostatními a také jako základní prináša nepochybnou kvalitu. Poté je informovaný spotřebitel připraven zaplatit více peněz. Dohodni lovci koupit tak nejlevnější nabídku, ale jen dvakrát nebo třikrát.
· Pokud jde o přímé, levnější konkurenty, profesionálové neustále pracují na zlepšování produktů. To by bylo také pomůže Graupner / SJ. Ale v Micro Magicu se nejen vynechávají šance, práce vypadá dokonce nedbalá.
· Spíše než přijímat kritiku, někdo obviňuje ostatní a samozřejmě okolnosti a nakonec zneužívá kritiky. To zcela ignoruje skutečnost, že s trochu více pozornosti na detail ve spojení s mezinárodně
zavedená scéna regatta (= násobitele nárůst) by mohl mít bezkonkurenční produkt bez dalších nákladů.
Zůstává jen pro mě, že existuje obrovský potenciál ke zlepšení, na jehož klepání jsme RC námořníci samozřejmě nemají žádný vliv.
Musíme zvážit, zda chceme „takovou loď“.
Samozřejmě, každý se musí sám rozhodnout:
· Větší skupina důchodců na Floridě se může nakonec přesunout z MM na srovnatelnou loď od místního dodavatele, která je tam nabízena připravena k plavbě za 240 dolarů, s podporou, částmi apod.
· V zemích s většími sítěmi MM jsou lidé nejvíce spokojeni s tím, že MM je opět na trhu, a tak je poslední řešení pro ukládání třídy, otevření pravidel pro alternativní lodě se všemi souvisejícími komplikacemi, není déle povinné. Tam, kde je třeba vidět, jak funguje nový, delší a odlišný tvarovaný trup ve srovnání se starými.
· Subliminalní hrozba „pokud není žádoucí žádná loď … myslím, že“ z Graupner / SJ je však výstřel v nesprávném směru a na scénu znovu zavolá ty držitele třídy, kteří po dlouhou dobu vyžadují větší bezpečnost, pokud jde o dostupnost (= i ostatní výrobci).
· Jsem RC – námořník, myslím, že musíme zvážit, jaké alternativy jsou v současné době nabízeny za podobné peníze tolik kompaktní plachtění v tak dobře zavedených sítích. A pak budeme pravděpodobněji polknout cenovou pilulku a odstranit nedostatky sami. Zůstává v tom, zda zůstane taková cesta. Jiní nespí, naopak.
Zůstává na konci úvahy, pokud Micro Magic, pak RFH, kit nebo sada tvarovaných dílů?
Zkušenosti ukazují, že mnozí, kteří se dlouhodobě plaví MM a účastní se závodů, mají alespoň jednu druhou botu, jen proto, že dozvídají se více času a rozvíjejí různé nápady pro konstrukci člunu. Začátečník by tedy neměl přeceňovat první loď.
RFH není špatné řešení pro ty, kteří nemají zkušenosti se stavbou lodí. Předpokládám, že je dobře sestavený a suchý. Některá smysluplná ladicí opatření byla provedena v továrně a jen tvorba plachet je grotty. To může být stanoveno za rozumnou cenu.
Podle nejnovějších informací od Martina je však kýl RFH v jeho původním stavu nekompatibilní, protože příliš hluboko (> 135 mm) a pro MMI příliš těžké. Přinejmenším pro ambiciózní regatu v MMI Pravidla byste pravděpodobně investovali do kýlu příslušenství bez plastového krytu kolem žárovky s přibližně 420 gramů a vodič ve správné poloze (25 mm). V Německu je jen důležité přepracovat tak 135 mm jsou respektovány; „příliš těžké“ v německých pravidlech neexistuje.
Sada je těžší doporučit, protože má starý stav ve všech ohledech a navíc některé nové nástrahy. Jednoduše koupit sadu a lepidlo nebude fungovat. Pokud jste již vybudovali lodě a je k dispozici příslušné dílenské vybavení, montáž je proveditelná. Doufám, že zpráva o budově také pomůže trochu. Dostanete se tu stejné tuhé, citlivé na vlhkost plachtovina a kýl a kormidlo v závodní verzi (samozřejmě samozřejmě i jinak). Ale nekupujete standardní RC a proto máte možnost snížit hmotnost lodi trochu.
Sada dílů (prosinec 2014 dosud není k dispozici), včetně trupu, paluby, kýlové zábrany stožáru a vrchlíku, je pak pro chlápka, kdo už zná loď, možná má RFH, aby se podíval nahoru a ví, jak může získat nebo vyrobit ostatní části. On nehraje za nic, co nepotřebuje.
Všichni by měli vypracovat finanční srovnání pro sebe, pokud je to žádoucí. Existuje tolik proměnných …
To samozřejmě je jen můj osobní názor, který můžete sdílet nebo ne.
Setkáme se u vody s novými nebo starými nebo oběma …
Ralf
😎 Původní soubor v angličtině
Review-Kit-rMM-2014-V2-English